Subject: FW: Palun minu nimele
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 07:25:45 +0300

From: ou maevali <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Sunday, May 4, 2025 1:18 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Ojaperve tee kinnistu ristumiskoha näidislahenduse 
kooskõlastamine

Tere,

Saadan ELA kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Ivo-Gabriel Väli
Mäeväli OÜ

5285435

----- Reply to message ----- 
Subject: Ojaperve tee kinnistu ristumiskoha näidislahenduse kooskõlastamine
Date: R, 4. aprill 2025, 17:41
From: Tuuli Tsahkna < [email-masked]>
To: ou maevali < [email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Riigitee ristumiskoha rajamiseks Ojaperve tee kinnistule meie 
näidislahenduse alusel on vajalik kooskõlastada nimetatud lahendus Eesti 
Lairiba Arenduse SA-ga, sest nende side maakaabel asub riigitee alusel 
maaüksusel ning jääb Ojaperve tee kinnistu ristumiskoha alla.

Edastasin kooskõlastamiseks vajalikud materjalid (vt ka selle kirja manuses) 
28.12.2024 kirjaga nr 7.1-1/24/21360-2.

Palun edastage Eesti Lairiba Arenduse SA kirjalik kooskõlastus mulle 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kooskõlastuse olemasolul koostan riigitee ristumiskoha ehitamise lepingu, 
mille allkirjastamise järgselt võite alustada ristumiskoha ehitamisega.

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna

peaspetsialist

planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

Tel: +372 5807 3001

 <http://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

Valge 4 / 11413 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.